Corona, Zoom och Wordpress.

TIden har gått och jag har slagit ihjäl lite mera tid såhär i karantäntider. Gjort klart bokföringen för 2019 och 2020, beställt foton på Otto, mailat kunder och gjort om kurser. Jag har blivit lite bättre från min sjuka, jag snuvas, hostar och har skallebank varje dag. Misstänker att jag har fått öroninflammation med, sjukt osäker men vad vet jag.
 
Jag saknar Otto så mycket! Speciellt nu när man
är ensam hemma och mer träningssugen än någonsin!
 
Hur dödar jag tid nu? Jag funderar på att lära mig Zoom, alltså ett onlineverktyg för kurser och möten. Har stor lust att lära mig det i och med Coronatider som alternativ ifall man inte får hålla kurser ute. Något mer jag skulle vilja lära mig är Wordpress, med förhoppning om att flytta hemsidan dit sen. Är det en god idé att börja med det nu tro? När annars blir mitt svar... Man har ju aldrig tid.